Οι ποινές για τις υπερβάσεις θορύβου στα καρτ

Η CIK-FIA ανακοίνωσε τις ποινές για την υπέρβαση θορύβου των καρτ στους αγώνες κάνοντας ακόμα πιο αυστηρά τα μέτρα για τους παραβάτες. Το όριο ήταν τα 108 dB και μέχρι τώρα υπήρχε η ποινή των 3 θέσεων στους προκριματικούς αγώνες και των 3 δευτερολέπτων στους αγώνες. Οι ποινές τώρα αναλύονται για κάθε επιπλέον db ξεχωριστά και φθάνουν μέχρι την κατάταξη του οδηγού στην τελευταία θέση ενώ η εφαρμογή τους ξεκινάει από τους επόμενος αγώνες στο Academy Trophy και στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα κάτω των 18. 
Άγνωστο παραμένει το αν θα εφαρμοστούν αυτές οι ποινές στους ελληνικούς αγώνες.
Δείτε παρακάτω αναλυτικά τους κανόνες:


Κατά τη διάρκεια των προκριματικών αγώνων: 
• ποινή 3 θέσεων για υπέρβαση από 0 έως 1 dB 
• ποινή 6 θέσεων για υπέρβαση από 1 έως 2 dB 
• ποινή 9 θέσεων για υπέρβαση από 2 έως 3 dB 
• για παραπάνω από 3 dB ο οδηγός θα κατατάσσεται τελευταίος 

Κατά τη διάρκεια των αγώνων: 
• ποινή 3 δευτερολέπτων για υπέρβαση από 0 έως 1 dB 
• ποινή 6 δευτερολέπτων για υπέρβαση από 1 έως 2 dB 
• ποινή 9 δευτερολέπτων για υπέρβαση από 2 έως 3 dB 
• για παραπάνω από 3 dB ο οδηγός θα κατατάσσεται τελευταίος 

Related

WSK 4964853383649274334

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ!
    ΜΑ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ! ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι δυνατον? μολις παρηγγειλα μια super εξατμιση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ego to kovo na to paratane poloi to athlima gia auton ton kanonismo...
    se ligo kairo tha mas valoun na ta trexoume ta kart me tilekateuthinsh...
    gt anaptisoun kai xeiliometra polla... xexe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ας γινει πρωτα πανελληνιο και μετα μιλαμε για θορυβο και ποινες.Δεν κοιταει η fia τα χαλια του σπορ ο θορυβος μας μαρανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item