Γιώργος Καρακούλας - Ο πιλότος από την Θεσ/νίκη που κέρδισε τον 1ο τελικό της SuperLeague Karting
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2011/04/1-superleague-karting.html
Ο Γιώργος Καρακούλας γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη στις 18/11/1992. Με τον χώρο του κάρτ ήρθε σε επαφή σε ηλικία 3 ετών, οδηγώντας ένα ενοικιαζόμενο baby Kart.
Σε ηλικία 6 χρονών απόκτησε το πρώτο αγωνιστικό κάρτ κατηγορίας Mini, με το οποίο έκανε προπονήσεις χωρίς να συμμετάσχει σε αγώνες έως την ηλικία των 9 ετών.
Το 2006 σε ηλικία 14 ετών αποφάσισε να ασχοληθεί εκ νέου με το κάρτ, αυτή τη φορά στην κατηγορία Junior και συμμετείχε στους αγώνες του Rotax Challenge, καταφέρνοντας στην πρώτη χρονιά συμμετοχής να κατακτήσει την 3 θέση στο έπαθλο Β. Ελλάδας, ενώ στους Πανελλήνιους τελικούς του 2006 κατάφερε να καταταχθεί 4ος.
Το 2007 συμμετείχε σε 4 από τους 6 αγώνες του πανελληνίου πρωταθλήματος ICA Junior. Το αγωνιστικό βάρος της χρονιάς ήταν η συμμετοχή του στο θεσμό Rotax Challenge από το οποίο οι 2 πρώτοι οδηγοί προκρινόταν για τον Τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rotax στο Dubai. Συμμετείχε στους 2 προκριματικούς αγώνες και κατάφερε να περάσει στους τελικούς της Rotax όπου, ήταν ο απόλυτος νικητής κερδίζοντας την 1η θέση σε όλα τα σκέλη του αγώνα - τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, κερδίζοντας την pole position, τον ημιτελικό και τον τελικό. Έτσι αναδείχτηκε Πρωταθλητής Ελλάδας του επάθλου Rotax στην κατηγορία Junior, και κέρδισε το εισιτήριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Dubai, τον πρώτο διεθνή του αγώνα.
Το 2008, συμμετείχε σε 2 από τους 4 αγώνες του πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος Rotax Max Challenge, μαζεύοντας εμπειρίες, και σε 4 από τους 6 αγώνες του πανελληνίου πρωταθλήματος Rotax Max οπου και κατάφερε να κερδίσει μια 1η, μια 2η και μια 3η θέση. Σε διεθνή επίπεδο, συμμετέχει στο 1ο Balcanian Cup 2008, για 1η φορά στην κατηγορία KF2 όπου καταφέρνει να κατακτήσει την 2η θέση ξεκινώντας από την τελευταία, λόγω τεχνικού προβλήματος στα δοκιμαστικά.
Το 2009, συμμετέχει στον 1ο αγώνα της χρονιάς στο Roc Cup, κερδίζοντας την 2η θέση, ενώ στην συνέχεια σε 3 από τους 6 αγώνες στο Ιταλικό πρωτάθλημα Open Masters 2010, καταφέρνοντας να περάσει στον Τελικό του Sarno. Έχοντας κερδίσει το εισιτήριο για το Παγκόσμιο Κύπελλο KF2 της Cik Fia συμμετέχει στο Alcaniz της Ισπανίας., φτάνοντας στην 39η θέση στους 84 οδηγούς από όλο τον κόσμο.
Το 2010, συμμετέχει στους 2 πρώτους αγώνες στο Πρωτάθλημα και καταφέρνει μετά τον 2ο αγώνα να βρίσκεται επικεφαλής στην βαθμολογία, με 2 νίκες και μία 4η θέση. Δεν συνεχίζει όμως με τον θεσμό, καθώς ο μικρός προϋπολογισμός δεν του επιτρέπει να συμμετέχει και στους διεθνείς και στους εθνικούς αγώνες.
Συμμετέχει όμως στο Πρωτάθλημα Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπου χρίζεται πρωταθλητής στην KF2 μετά από 2 νίκες και 2 δεύτερες θέσεις. Επόμενος σταθμός του το Aci Sant Antonio της Σικελίας, όπου προσκαλεσμένος από την ομάδα Team Senna καταφέρνει να κερδίσει την ιστορική (για την Ιταλία) κατηγορία 100 Italia, μέσα στους στενούς δρόμους της πόλης, έχοντας ήδη κερδίσει την Pole Position από τα χρονομετρημένα του Σαββάτου. Η νίκη αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς είναι η 1η φορά που αγωνίζεται σε αγώνα πόλης, αλλά και με κινητήρα 100cc Inter A. Κατά την διάρκεια της χρονιάς, συμμετέχει με αξιοπρεπή αποτελέσματα στους 3 από τους 5 αγώνες του WSK Euro Series, ενώ ξαναπαίρνει μέρος αυτή τη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα οδηγών της Cik Fia, στο οποίο παρόλες τις ελπίδες για μια καλή διάκριση, οι ατυχίες από την 1η ημέρα δεν του επιτρέπουν να φέρει το αποτέλεσμα που θα μπορούσε.
Για το 2011, τα πράγματα είναι ιδιαίτερα δύσκολα σχετικά με τον προϋπολογισμό για αγωνιστικές δραστηριότητες, και για τον λόγο αυτό, το κυρίως πρόγραμμα περιλαμβάνει αρχικά μόλις 2 διεθνείς αγώνες και 1 εθνικό στη Θεσσαλονίκη!!
Κύριος στόχος η συμμετοχή στο παγκόσμιο κύπελλο KF2 της CIK FIA στο Sarno της Ιταλίας τον Σεπτέμβριο, και για τον λόγο αυτό επιλέγεται και 1 αγώνας του WSK Euro στην ίδια πίστα με στόχο να κάνει μια καλή προπόνηση με την ομάδα και με τα υλικά στην ίδια πίστα. Η εμφάνιση του Γιώργου στον αγώνα αυτό είναι μια από τις καλύτερες που έχει κάνει στο εξωτερικό, καταφέρνοντας να είναι μια ανάσα από τον τελικό, αλλά τελικά μένει έξω μόλις για 2 βαθμούς.
Βαθμούς ποινής που θα δεν θα είχε πάρει, εάν στο τελευταίο σκέλος δεν δεχόταν ένα καθαρό αντιαθλητικό χτύπημα το οποίο τον έριξε πολλές θέσεις πίσω.
Τελικά, η αγωνιστική εμπλοκή του για φέτος συμπληρώθηκε με την βοήθεια της Athens Kart Shop και ειδικά από τον κο Μιχαλόπουλο, ο οποίος τον υποστήριξε ώστε να κάνει εως τώρα 2 επιπλέον αγώνες την φετινή χρονιά.
Ο 1ος αγώνας του πανελληνίου πρωταθλήματος στην Αθήνα ήταν ο ένας από αυτούς. Εκεί ο Γιώργος οδήγησε για 1η φορά έχοντας νέο σασσί (Tecno), νέο μοτέρ (Ιame) και νέου τύπου ελαστικά (MG). Μαζί με ένα πολύ σοβαρό ατύχημα στα δοκιμαστικά της Παρασκευής που τον ανάγκασαν να τρέξει στον αγώνα οδηγώντας με το 1 χέρι, δεν κατάφερε να κάνει κάποια σπουδαία εμφάνιση.
Ο 2ος αγώνας που ο Γιώργος έκανε με την υποστήριξη της Athens Kart Shop ήταν ο 1ος αγώνας της Super League karting, όπου μετά από αρκετές προσπάθειες όλης της ομάδας, κατάφερε να κάνει μια πολύ καλή εμφάνιση στον τελικό της Super League, κερδίζοντας την 1η θέση.
Η αγωνιστική συνέχεια θα δοθεί στην Θεσσαλονίκη με τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος, που υπήρχε εξ αρχής στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Γιώργου Καρακούλα.
Στην συνέχεια θα αρπάξει κάθε ευκαιρία που θα του δοθεί για συμμετοχή σε αγώνες, καθώς το πρόγραμμά του 2011 περιλαμβάνει επίσημα μόνο τον αγώνα του Παγκοσμίου Κυπέλλου τον Σεπτέμβριο στο Sarno!!
Μεγάλη βοήθεια σε όλη την αγωνιστική καριέρα & γενικότερα παιδεία, αποτέλεσε η φροντίδα του μηχανικού και δασκάλου του, Αλέκου Πολυανίδη, που τον βοήθησε από τα πρώτα του βήματα σε μικρή ηλικία, ώστε να φτάσει στο σημερινό επίπεδο οδήγησης. Ο Αλέκος Πολυανίδης όλα αυτά τα χρόνια αποτέλεσε τον πνευματικό πατέρα του Γιώργου τόσο ηθικά, όσο και οικονομικά!!
Ειδικά για το 2011 πολύτιμη υπήρξε και η υποστήριξη του κου Μιχαλόπουλου και της Athens Kart Shop, που του έδωσαν την δυνατότητα να πάρει μέρος σε επιπλέον αγώνες από τους προγραμματισμένους, βοηθώντας τον έτσι να διατηρηθεί σε όσο το δυνατόν καλύτερη φόρμα για το Παγκόσμιο κύπελλο.
Στην όλη του προσπάθεια είχε πάντα ηθικούς συμπαραστάτες και… «αποκλειστικούς χορηγούς» τον παππού του Γιώργο Καρακούλα και τον πατέρα του Δημήτρη Καρακούλα που έκαναν τα πάντα για να μπορέσει ο Γιώργος να έχει όσο το δυνατόν την καλύτερη αγωνιστική εμπλοκή.
Ο Γιώργος Καρακούλας το 2010 ολοκλήρωσε την δευτεροβάθμια εκπαίδευσή του, και συνεχίζει τις σπουδές του στο τμήμα Βιομηχανικού σχεδιασμού στα ΤΕΙ Κοζάνης.
Το Kartnews.gr εύχεται καλή συνέχεια στον έλληνα πιλότο από την Θεσ/νίκη με πολλές ακόμα καρό σημαίες στο παλμαρέ του.
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.