Ρύθμιση καρμπιρατέρ


Ένα μοτέρ για να αποδώσει σωστά πρέπει να έχει τη σωστή μείξη καυσίμου- αέρα, κάτι για το οποίο είναι υπεύθυνο το καρμπιρατέρ.
Το καρμπιρατέρ έχει δύο βίδες στο πλάι του. Μια για τις χαμηλές στροφές «βίδα χαμηλών» η οποία είναι προς το μοτέρ και μια βίδα για τις ψηλές στροφές «βίδα υψηλών» η οποία είναι προς τον παπά (φίλτρο αέρας).




Για να τις ρυθμίσουμε, σε στάση, αρχικά τις βιδώνουμε σύμφωνα με την φορά των δεικτών του ρολογιού. Εκεί είναι το σημείο μηδέν και από εκεί ξεβιδώνουμε (αντίθετα των δεικτών του ρολογιού)ώστε να φθάνουμε στην ρύθμιση του κατασκευαστή.
Όταν συζητάμε, στην ορολογία των μηχανικών έχει επικρατήσει μα αναφέρουμε πρώτα την ρύθμιση των χαμηλών και μετά των ψιλών. Για παράδειγμα "Μιάμιση- δύο", σημαίνει ότι η βίδα χαμηλών είναι ξεβιδωμένη μιάμιση στροφή και την υψηλών δύο.
Για να ρυθμίσουμε το καρμπιρατέρ μέσα στη πίστα θα πρέπει μέσα στην πρώτη ευθεία και με πατημένο το γκάζι , να ξεβιδώσουμε μισή στροφή (περίπου) τις ψιλές. Τότε το μοτέρ θα «ρετάρει» δε θα πηγαίνει κάτι που αρχικά σημαίνει πως δε θα «κολλήσουμε» και είναι το πρώτο που ζητάμε. Στη συνέχεια στην επόμενη ευθεία και με πατημένο το γκάζι , κλείνουμε (βιδώνουμε) τις ψιλές σιγά σιγά ώστε να βρούμε το σημείο που το μοτέρ αποδίδει σωστά και ρετάρει λίγο , μόνο στο τέρμα της ευθείας . Αυτό είναι το αρχικό σημείο λειτουργίας του καθώς μετά από 5γύρους περίπου επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία για να βρούμε την νέα θέση λειτουργίας του ζεστού πια μοτέρ.
Συνήθως είναι 5-10λεπτά πιο ανοικτό (ξεβίδωτο). Η έκφραση 5 λεπτά , σημαίνει πως περιστρέφουμε τη βίδα τόσο , όσο μετακινούνται οι λεπτοδείκτες ενός ρολογιού μετά από χρόνο 5 λεπτών. Αντίστοιχα σημαίνει για 10 ή τέταρτο.

Related

technical 7192782229645447892

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item