O Θάνος Ξηνταβελόνης για δεύτερη φορά στο P.I.C.K.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο 10χρονος Θάνος Ξηνταβελόνης θα τρέξει στο P.I.C.K. Πάτρας στην κατηγορία ΜΙΝΙ. 
Μετά την περσινή κατάκτηση της 2ης θέσης στην κατηγορία του, φιλοδοξεί και φέτος να ανέβει στο βάθρο. 
Με την χορηγία της εταιρείας πετρελαιοειδών EKO και την υποστήριξη της Zorri Motorsport αποτελεί μια από τις δυνατές συμμετοχές στην κατηγορία του που φέτος συμμετέχουν 20 μικροί πιλότοι και ο ανταγωνισμός θα είναι ιδιαίτερα αυξημένος.



Ο δικτυακός τόπος paizotopos.gr που στηρίζει για μια ακόμη χρονιά το P.I.C.K. και ειδικά τους μικρούς οδηγούς φιλοξενεί μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του μικρού Θάνου την οποία και σας παρουσιάζουμε:


  1. Πόσο χρονών είσαι και σε ποια τάξη πας;
Είμαι 10 χρονών και πάω στην Ε’ δημοτικού.
  1. Από ποια ηλικία άρχισες να ασχολείσαι με τα καρτ; Ποιος σε παρότρυνε να οδηγήσεις καρτ σε τόσο μικρή ηλικία;
Πρώτη φορά οδήγησα καρτ όταν ήμουν 4,5 ετών. Επειδή ασχολείται ο μπαμπάς τα είχα δει και του ζήτησα να δοκιμάσω. Δεν μου άρεσε, φοβήθηκα λίγο και για 6 μήνες περίπου δεν ξαναπήγα. Όμως βρέθηκα ξανά στην πίστα τυχαία και ζήτησα του μπαμπά να ξαναδοκιμάσω. Αυτό ήταν. Από τότε έγινε για εμένα το αγαπημένο μου άθλημα.
  1. Ασχολείται κανείς άλλος στην οικογένειά σου με την οδήγηση;
Ο μπαμπάς από ότι ξέρω έτρεχε και αυτός με αυτοκίνητα και καρτ. Τώρα έχει μία αγωνιστική ομάδα καρτ με την οποία προπονούμαι και συμμετέχω σε αγώνες.
  1. Σε ποιο μέρος της Ελλάδας μένεις ; Στην πόλη που ζεις υπάρχουν σωστά διαμορφωμένες πίστες  προπόνησης;
Μένω στην Αθήνα όπου υπάρχουν 4 πολύ καλές πίστες για προπόνηση και 2 από αυτές και για αγώνες.
  1. Τι σου λένε οι φίλοι σου στο σχολείο;
Όσοι το ξέρουν με ρωτάνε συνέχεια για τους αγώνες. Τους αρέσει και θέλουν να κάνουν  και αυτοί.
  1. Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις;  Θα ασχοληθείς επαγγελματικά με τα κάρτ;
Θα ήθελα να γίνω οδηγός στη Formula 1. Ασχολούμαι ήδη επαγγελματικά αφού από το 2011 με στηρίζει, στους αγώνες που συμμετέχω, η εταιρεία πετρελαιοειδών ΕΚΟ.
  1. Πόσο συχνά προπονείσαι; Πως συνδυάζεις οδήγηση σε αγώνες και σχολείο; Η προπόνηση σου κλέβει πολλές ώρες από το διάβασμα;
Η προπόνηση είναι κουραστική και πολύωρη οπότε αναγκαστικά γίνεται μόνο Σαββατοκύριακο. Για να έχω καλή φυσική κατάσταση και επειδή μου αρέσει παίζω ποδόσφαιρο σε μία ομάδα. Το θετικό είναι ότι στο σπίτι ασχολείται πολλές ώρες και ο μπαμπάς για θεωρία σχετική με τους αγώνες. Αναλύουμε πίστες, τεχνικές οδήγησης αλλά και αρκετά μηχανολογικής φύσης θέματα ώστε να έχω πλήρη γνώση του καρτ.
  1. Δε φοβάσαι όταν οδηγείς; Τι σε κάνει να ξεπερνάς τους φόβους σου; Σου έχει συμβεί κάποιο ατύχημα;
Το καρτ είναι ένα ασφαλές άθλημα εφόσον τηρείς του κανόνες ασφαλείας και προσέχεις και τους άλλους. Γενικά δεν φοβάμαι. Λίγο στις εκκινήσεις αλλά όταν ανάψει το φανάρι τα ξεπερνάς όλα. Είχα ένα ατύχημα στον Παγκόσμιο Τελικό του Easykart Trofeo πέρυσι. Χτύπησα λίγο το πόδι μου. Τίποτα σοβαρό συνέχισα με περισσότερο πείσμα και επιμονή τον αγώνα μου.
  1. Ποια είναι μέχρι σήμερα η πιο δυνατή σου εμπειρία σε αγώνες;
Η πιο καλή στιγμή ήταν πέρυσι στον Παγκόσμιο Τελικό του Easykart Trofeo, στην Ιταλία, όπου παρόλο που έχασα 2 σκέλη από το ατύχημα και ένα τρακάρισμα, όπου ξεφούσκωσε το λάστιχα και δεν μπορούσα να πάω γρήγορα, κατάφερα να πάρω την 4η θέση στον Γ’ τελικό και να πάρω κύπελλο αγκαλιά με την Ελληνική σημαία. Ο λόγος που χάρηκα τόσο ήταν διότι ήμουν και από τους μικρότερους σε ηλικία οδηγός ενώ οι μεγαλύτεροι ήταν 12 ετών.
  1. Πότε κέρδισες τον πρώτο σου τίτλο σε αγώνες; Πως αισθάνθηκες;
Ο πρώτος τίτλος ήταν αυτός του Easykart Trofeo Hellas 2010 που μου έδωσε και το εισιτήριο για την συμμετοχή μου στον παγκόσμιο τελικό. Χάρηκα γιατί με αυτή τη νίκη θα πήγαινα στην Ιταλία για πρώτη φορά σε διεθνή αγώνα.
  1. Έχεις ξανασυμμετάσχει σε pick στην Πάτρα; Ποιες ήταν οι εντυπώσεις σου;
Συμμετείχα στο περσινό PICK Patras με τη χορηγία της ΕΚΟ. Πήγα πολύ καλά αφού βγήκα 2ος στην κατηγορία μου ευχαριστώντας την ομάδα και τον χορηγό μου οπότε όλα μου φαίνονται τέλεια. Θα συμμετέχω και εφέτος και πάλι με την ΕΚΟ και την Zorri Motorsport για τεχνική υποστήριξη.
  1. Θα συνιστούσες και σε άλλους συνομηλίκους σου να ασχοληθούν με τα καρτ; και γιατί;
Σίγουρα ναι. Είναι ένα πολύ δυνατό άθλημα με έντονο συναγωνισμό και πολλές συγκινήσεις. Το κυριότερο όμως γιατί είναι ο καλύτερος τρόπος να γίνουμε καλοί οδηγοί και να μην κινδυνεύουμε στους δρόμους όταν μεγαλώσουμε.
Το Paizotopos.gr τελειώνοντας θέλει να ευχαριστήσει τον μικρό οδηγό Θάνο Ξηνταβελόνη και να του ευχηθεί καλή επιτυχία.


Με τη σειρά μας ευχόμαστε και μεις καλή επιτυχία στον μικρό Θάνο.


Related

news 1883293940489809213

Δημοσίευση σχολίου Default Comments

Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

emo-but-icon

Follow Us

Side Ads

Text Widget


15/09 1ο Rotax Max Challenge - Αθήνα


20/10 2ο Loux Cup

WSKCIKFIA

WSKCIKFIA


weather

Connect Us

item