Aristotle Racing Team - Παρουσίαση μονοθεσίου

Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. Του Γιά...
Ο 2ος Αγώνας του ROTAX MAX EURO CHALLEGE ολοκληρώθηκε την Κυριακή 26/05/2013 στην πανέμορφη πίστα 7 Laghi στο Castelletto της Ιταλίας και η ομάδα μας Α.Μ. RACING KART TEAM επέστρεψε στην Ελλάδα μετά α...
Ακόμη ένας γύρος απέμεινε πριν από το τέλος του WSK Euro Series 2013, που έφθασε ήδη την 8η χρονιά που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της WSK Kart Promotion. Η καρό σημαία θα εμφανιστεί στο Genk...
H δράση στο φετινό Ράλι Ακρόπολις (6ος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος) ξεκινάει την Παρασκευή (31/5) με την ειδική διαδρομή Κινέτα - Πίσια και ολοκληρώνεται την Κυριακή (2/6) στo Λουτράκι.Ο αγώνα...
Η επίσημη ημερομηνία λήξης των συμμετοχών στο P.I.C.K. είναι σήμερα στις 10 το βράδυ και ήδη στις συμμετοχές υπάρχουν αρκετές εκπλήξεις. Μία από αυτές είναι η συμμετοχή του Γιώργου Λαζαράκου διαχειρισ...
Ακούστε την μαγνητοφωνημένη συνέντευξη του κου. Δημήτρη Γαλάτση από την ROTAX Hellas, στον ρεπόρτερ του Kartnews, Γιάννη Γκρίλλα.Στα πλαίσια της μεγάλης προπόνησης που έλαβε χώρα χθες 7/9, στην ...
Χθες Σάββατο 7/9, στην πίστα KARTODROMO των Αφιδνών, έλαβε χώρα μία από τις πιο δυνατές προπονήσεις της χρονιάς για τους Έλληνες πιλότους εν όψη των πολύ σημαντικών αγώνων που έπονται. Το Kartnews βρέ...
Άλλος ένας πολύ σημαντικός αγώνας λαμβάνει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Σεπτεμβρίου, για την κατηγορία των Superkarts στην περίφημη γαλλική πίστα προδιαγραφών Formula 1 του Μάνι-Κουρ. &...
ΠΙΣΤΑ ΚΑΡΤ “SPEED ‘N PASSION”Η πίστα βρίσκεται μέσα σε ένα πανέμορφο καταπράσινο τοπίο, 4km έξω από την Σπάρτη. Είναι από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα, με μήκος 1260μ, ενώ το πλάτος της είναι 9-1...
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.