Κόσμημα η νέα Reb Bull - RB9
https://kartnewsgr1.blogspot.com/2013/02/reb-bull-rb9.html
Στην έδρα των πρωταθλητών στο Μίλτον Κέινς της Μεγάλης Βρετανίας έγινε σήμερα η παρουσίαση της νέας Red Bull RB9 που φιλοδοξεί να συνεχίσει την παράδοση των RB6, RB7 και RB8 οι οποίες τα τελευταία 3 χρόνια πήραν τον τίτλο στους κατασκευαστές κερδίζοντας συνολικά σε 28 GP.
Αντίστοιχα ο Φέτελ πήρε τρεις συνεχόμενες χρονιές (2010, 2011 και 2012) τον τίτλο στους κατασκευαστές. O κωδικός 9 προφανώς αναφέρεται στο ένατο μονοθέσιο που φτιάχνεται από την Αυστριακή ομάδα η οποία προήρθε από την εξαγορά της Jaguar το 2004.
Η RB9 σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας και κορυφαίο αεροδυναμιστή στη σύγχρονη εποχή της F1, Άντριαν Νιούι αποτελεί εξέλιξη του περσινού μονοθεσίου - πρωταθλητή:
«Είναι εξαιρετικά δύσκολο να πετύχεις θεαματικές βελτιώσεις ή αλλαγές καθότι δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς εδώ και πέντε χρόνια. Μπορεί κανείς να εκτιμήσει το πόσο έντονος είναι ο συναγωνισμός από το ότι την περσινή χρονιά είχαμε 8 διαφορετικούς πιλότους στο μεσαίο σκαλί του βάθρου.
Η πιο σημαντική φετινή αλλαγή είναι τα ελαστικά της Pirelli που είναι εντελώς καινούργια.
Είχαμε την ευκαιρία να τα δοκιμάσουμε στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στη Βραζιλία αλλά είχε πολύ ζέστη και η πίστα δεν ήταν ακόμη σε καλή κατάσταση οπότε δεν μάθαμε και πολλά.
Η δουλειά μας για το φετινό μονοθέσιο επικεντρώθηκε σε μικρές βελτιώσεις του περσινού.
Δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές ή διαφορές. Πρόκειται σε μεγάλο βαθμό για μονοθέσιο εξέλιξη του περσινού. Οι βασικές γραμμές είναι ίδιες. Απαιτείται να συνεχίσουμε να δουλεύουμε πάνω στα ελαστικά. Πέρυσι κάθε φορά που πιστεύαμε ότι έχουμε φτάσει σ' ένα αποδεκτό επίπεδο κατανόησης μας περίμενε μια έκπληξη. Σημειώστε πως φέτος τα άλλαξαν πάλι όλα.
Η εμπειρία που έχουμε αποκτήσει θα αποδειχτεί χρήσιμη μόνο εάν υπάρχει ανάλογη συμπεριφορά των ελαστικών. Η περσινή αμφίρροπη μάχη για τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα σίγουρα δε μας βοήθησε να επικεντρώσουμε από νωρίς την προσοχή μας στο μονοθέσιο αυτής της χρονιάς.
Το χρονοδιάγραμμά μας ήταν ασφυκτικό πρόκειται για επίτευγμα ότι το έχουμε εδώ να το κοιτάμε δυο μέρες προτού ξεκινήσουν οι δοκιμές».
Η RB9 που φέρει το Νο 1 θα οδηγείται από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ. Αντίστοιχα το μονοθέσιο του Μαρκ Γουέμπερ θα φέρει τον αριθμό 2.
Η RB9 θα χρησιμοποιεί κινητήρα και σύστημα KERS κατασκευής Renault και ελαστικά της Pirelli. Η ομάδα από φέτος ισχυροποιεί τη συνεργασία της με την Infiniti (σ.σ: ανήκει στον όμιλο Renault - Nissan είναι η πολυτελής φίρμα της Ιαπωνικής εταιρείας) καθώς δίδεται στον εν λόγω κατασκευαστή αυτοκινήτων ο ρόλος του title sponsor.
Έτσι το πλήρες όνομα της ομάδας είναι Infiniti Red Bull Racing ενώ αντίστοιχη είναι και η παρουσία των λογότυπων της Ιαπωνικής μάρκας πολυτελών αυτοκινήτων πάνω στην νέα Red Bull RB9.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ μιλώντας για την φετινή χρονιά ανέφερε μεταξύ άλλων: «Παρότι δε ξεχνώ πόσα έχουμε πετύχει ως ομάδα αισθάνομαι ότι ξεκινάμε και πάλι από το μηδέν. Θα είναι μια ακόμη μακριά χρονιά και μια πολύ δύσκολη πρόκληση για όλους μας. Ανυπομονώ χωρίς να σκέφτομαι όσα συνέβησαν πέρυσι. Οι φίλαθλοι περιμένουν από μας να τα πάμε καλά, περισσότερο απ' αυτό όμως εμείς οι ίδιοι έχουν υψηλές προσδοκίες από τον εαυτό μας».
Σήμερα ξεκινούν στην πίστα της Χερέθ οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης.
Όλες οι ομάδες θέλουν να συμμετέχουν σ' αυτές με τα νέα τους μονοθέσια ενώ ταυτόχρονα όλες ήθελαν ακόμη και την τελευταία διαθέσιμη ώρα που θα μπορούσαν να έχουν προτού τα παρουσιάσουν.
Το Kartnews.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.